Kekasih Zul Ariffin Sedia Peluk Islam



Aktor kacak, Zul Ariffn memberitahu kekasihnya, Gayatri Su-Lin Pillai sedia memeluk agama Islam sebelum mereka mendirikan rumahtangga.

Zul berkata, Gayatri meminta dia memaklumkan lebih awal tentang bila akan berkahwin supaya dia boleh membuat persiapan awal untuk memeluk agama Islam.

Pelakon yang berusia 28 tahun ini begitu teruja membincangkan soal kahwin, namun dia agak risau akan keadaan kewangannya.

"Saya sudah bersedia untuk bergelar suami dan membimbing Gayatri, tapi dalam masa yang sama saya agak risau akan kedudukan kewangan selepas berumah tangga"

"Walaubagaimanapun, saya beruntung kerana Gayatri faham akan situasi saya," katanya.

Zul bagaimanapun masih belum mempunyai tarikh yang sesuai untuk melangsungkan pernikahannya. 


Artikel sebelum ini: Kemenangan Saya Dibantu Kelab Peminat - Ayda Jebat

0 comments:

Post a Comment