Fizo Omar Derma Organ Lepas Meninggal Dunia




Pelakon, pengacara, dan usahawan muda, Fizo Omar berikrar akan mendermakan organ apabila meninggal dunia nanti.

Fizo sendiri mengesahkan perkara itu di laman Facebook miliknya dan perkara yang sama turut disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Pemilik perniagaan Hot Burger ini berharap agar organ yang didermakannya memberi manfaat kepada penerima nanti.


Pada hari ini, saya telah berikrar untuk mendermakan organ saya setelah saya meninggal dunia nanti. Insya Allah, saya...
Posted by Fizo Omar on Friday, March 27, 2015

Selain itu, niat baik ini turut disuarakan kepada ibu dan isterinya.

"Saya telah memaklumkan perkara ini kepada isteri dan ibu saya. Ini bermakna hanya keluarga terdekat sahaja yang boleh memberi kebenaran untuk menderma organ," katanya


Artikel sebelum ini: Biodata Penuh Izreen Azminda

0 comments:

Post a Comment